درباره مدرسه معلم آنلاین

درباره مدرسه معلم آنلاین

 

همیشه بهترین شیوه یادگیری از مهم‌ترین عوامل موفقیت دانش‌آموزان درطول  سال تحصیلی می‌باشد با در نظر گرفتن مسائلی مانند انتخاب رشته تحصیلی و اهمیت معدل پایه‌های هفتم، هشتم و نهم در آن می‌توان متوجه اهمیت دوره اول متوسطه شد. شایسته است برای ساختن یک آینده روشن از همین ابتدا بهترین مسیر و شیوه یادگیری  را برای آنها ترسیم کرد. 
مدرسه معلم آنلاین مفتخر است بستر حرفه ای مناسب آموزشی را با هدف ارتقای وضعیت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه ، با افزایش مهارت‌های دانش‌آموزان در فهم درس و حل مسئله  با استفاده از معلمین  و مشاورین برجسته و مجرب فراهم نماید .
بر این اساس فیلم های آموزشی درس های این دوره به عنوان یک منبع کمک درسی با قابلیت دسترسی سریع در هر زمان و مکانی  از طریق سایت و اپلیکشن و دی وی دی تصویری راه اندازی گردیده است و تماما" مطابق با سرفصل های کتاب  با تاکید بر نکات مهم و پر کاربرد تدریس می شوند و همینطور برای تفهیم بهتر درس برای هر مبحث مثال های پر کاربرد و مفهومی حل گردیده و از سوالات تستی و تشریحی و آزمون ها نیز استفاده شده است که  با انجام تمرین و تکرار درس های های ضبط شده به بهترین مرحله یادگیری برسند و بتوانند به درس های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و همیشه در کنار شما دانش آموزان عزیز باشد .