قوانین و مقررات

شرایط و قوانین:


استفاده شما از وب سایت مدرسه معلم آنلاین به منزله قبول کلیه شرایط درج شده در این صفحه می باشد.در ادامه محتویات این صفحه منظور از “سایت معلم آنلاین”، “وب سایت مدرسه معلم آنلاین” به آدرس اینترنتی  moallem-online.com می باشد.
محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای ” سایت معلم آنلاین” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، بروزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند.کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.
۱- خدمات و محتویات وب سایت، تنها برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وب سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در وب سایت برای فروش،تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده کند.در صورت تمایل به استفاده از سرویس ها و محتویات وب سایت جهت مقاصد تجاری حتما باید از قبل ما را مطلع ساخته و با ما تماس بگیرید.
۲ – کاربران می بایست هنگام ثبت نام و سفارش مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند.
۳ – شما به گروه آموزشی سایت معلم آنلاین اطمینان می دهید که از این وب سایت برای رسیدن به مقاصدی که بر خلاف شرایط استفاده از سایت   می باشد استفاده نخواهید کرد.شما از ” سایت معلم آنلاین ” به گونه ای که باعث آسیب دیدن، از کار انداختن یا معیوب ساختن وب سایت شود استفاده نخواهید کرد. همچنین شما مجاز به تلاش برای دسترسی به اطلاعات، محتویات یا ورودی هایی که عمداً به طور متعارف در دسترس قرار نگرفته یا از طریق صفحات سایت ارائه نشده اند نیستید.
 ۴ – “سایت معلم آنلاین” ممکن است دارای لینک هایی به وب سایت های دیگر باشد. ممکن است این وب سایت ها تحت کنترل گروه آموزشی پرش نباشند و گروه آموزشی پرش هیچگونه مسئولیتی در قبال محتویات این وب سایتها از جمله لینک های قرار گرفته در این وب سایت ها ندارد. ”سایت معلم آنلاین” این لینک ها را برای سهولت شما فراهم کرده و وجود هر یک از این لینک ها به معنای تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان سایر وب سایت ها نمی باشد. وب سایت هایی که در صفحات لینک می شوند ممکن است توسط افرادی خارج از گروه آموزشی پرش اداره شده، لذا سایت نمی تواند در مورد آنها ضمانتی داشته باشد.شما توافق می کنید مسئولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده به رایانه تان را از طریق ویروس یا فایل های مخرب دیگر که می تواند ناشی از دریافت و استفاده از داده ها و فایل های متعلق به وب سایت های لینک شده در ” سایت معلم آنلاین” باشد،خود برعهده خواهید داشت.
۵- “ سایت معلم آنلاین ” هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با حذف شدن صفحات وب سایت خود و یا لینک های مرده نمی پذیرد. سرویس های وب سایت «آنگونه که هست» ارائه می شوند و تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد وب سایت را که می تواند ناشی از مشکلات اینترنتی، نیروی انسانی، عوامل طبیعی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مخابراتی و غیره باشد بر عهده ندارد.
 ۶ – این توافق نامه تحت قوانین کشور ایران مقرر گشته و به معنای توافق کامل کاربر با شرایط استفاده از ” سایت معلم آنلاین” خواهد بود و جایگزین کلیه توافقات قبلی یا جاری محسوب می شود.
۷-  “سایت معلم آنلاین ” امکان دارد دارای سرویس هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس های جمعی، همچون ثبت نظرات، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه های خبری، شبکه دوستان و سایر سرویس هایی باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می شوند. شما توافق می کنید که از این سرویس های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
۸- “ سایت معلم آنلاین ” الزامی به دیدبانی و کنترل سرویس های جمعی ندارد. با این وجود سایت این حق را برای خود محفوظ می دارد که محتویات ارسال شده در سرویس های جمعی را مرور و هرگونه ورودی نامناسب را پیگیری و در صورت نیاز و توان حذف کند.
۹ – ممکن است ما سرویس های خود را به هر دلیلی در زمان های مختلف و بدون اطلاع قبلی، تغییر داده و حق تغییر شرایط این سرویس ها نیز برای ما محفوظ خواهد بود. بنابراین، شرایط استفاده از سرویس های ” سایت معلم آنلاین ” هر از گاهی به روز خواهد شد. شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از وب سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر می باشد. در صورتی که شرایط استفاده از سرویس ها شامل تغییرات عمده شود خبر آن در صفحه اولیه سایت اعلام خواهد شد.
سیاست حفظ حریم شخصی کاربران :
گروه آموزشی معلم آنلاین به اطلاعات مخفی یا خصوصی اشخاصی که از خدمات وب سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
گروه آموزشی معلم آنلاین متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا اقدام به توسعه تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از وب سایت نماید.
چگونه میتوانید سوالات بیشتر خود را بپرسید؟
شما در صورت تمایل در هر زمانی می توانید سوالات خود را در مورد سیاست حفظ حریم شخصی خود از ما بپرسید و ما حتما به شما پاسخ خواهیم داد. لطفاً سوالات خود را به یکی از روش های ذکر شده در بخش تماس با ما ارسال کنید.